Dag 9

Känner mig besviken, det går svårare med shaksen den här gången. De växer i munnen på mig. Jag säger till mig själv att det här är viktigt, det handlar om att slippa smärta i ryggen, få ner blodsockret och kunna börja jobba. Men det blir inte godare för det!!!

Jag vill verkligen inte ge upp så jag har tänkt köpa bars. Vet inte riktigt om det finns nån anledning till att bars används till enstaka måltidsersättning och pulver till hel kostersättning förutom att det är mer kalorier i bars. Har läst på de flesta sidor som säljer pulver och bars och inte sett nån förklaring i alla fall. Ska jag dessutom åka iväg på föreläsningar är det ju skönt att ha bars, shakes fungerar inte att ta med sig för mig. Det enda jag tänker är att man får nog se till att dricka mer med bars eftersom det ingår 15 dl vatten i shaksen. Har inte provat det här märket, men jag brukar tycka att bars är okej, speciellt efter en tid med shakes. De har ju ofta ett överdrag av choklad, hur kan man klaga på det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0