Nya tag för hundrasjuttiofemte gången

Jag har inte hållit koll på vad min sambo har ätit under de tio dagarna, och så visar det sig att han levt på gorbys piroger och mackor. Haha. Han är för söt.
Jag hade inga vanliga frukostgrejer hemma idag så körde på en låtsas-LCHF-frukost. Sojaprodukter är inga bra LCHF-produkter, men gjorde lite äggröra med låtsasbacon och ost. Gott och mättande.

Det har varit svårt att tänka in sig på mat igen. Hade inte alls planerat detta. Men jag kommer väl dit igen. Det var svårt att komma igång med motionen igen efter en dags paus, men jag fick lite pepp av en vän och då släppte mitt ynkande.

Motion
Cykla 40 min

Kommentarer
Postat av: Lisa Åberg

Go Tess, go Tess!!!

2011-09-04 @ 08:32:46
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0