Gissa vad?

Gissa vem som kom tillbaka hit sent igår kväll och har hållit låda hela dagen?
Jag har aldrig haft som intresse att tvinga folk att lyssna på mitt sexliv, men de gillar väl kanske det, vad vet jag.
På eftermiddagen sa i alla fall min pojkvän ifrån och efter ytterligare nån timmes smiskande och gnyende så försvann hon. Vet inte om det innebär att hon inte kommer komma tillbaka och fortsätta förpesta mitt liv, men får väl hoppas.

Jag KAN INTE gå ut! Är det för mycket begärt att jag då ska slippa lyssna på "sånt"??

Nu ska jag i alla fall prova de där hemska pillrena med den låååånga listan av biverkningar. Läkaren sa att den biverkning han oftast får höra är att man blir trött. Så vi gjorde en deal att jag provar och slutar om jag tycker de är hemska. Det kommer inte göra att jag kan gå ut men kanske att jag har mindre ont och får sova och så.

Hoppas det kommer gå bra.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, hoppas du får sömn iallafall! Viktigt att sova! Trist att du inte kan gå ut, men jag hoppas du blir bättre snart!

2010-05-13 @ 19:27:58
URL: http://thevolup.blogg.se/
Postat av: Carro

Förresten, har du kikat in på min och min systers matblogg? systrarnayster.blogg.se!

Gå gärna in där och kika! :)

2010-05-13 @ 19:29:48
URL: http://thevolup.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: finns ju en del smaskiga vegetariska rätter med ;)

2010-05-14 @ 08:20:14
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0