Mycket idag

Imorse vägde jag in mig på min våg och den visade... 117kg!
Jag förstår inte varför den visar så jävla mkt när jag har cyklat en timme om dagen. Jag har försökt äta mera ordentligt även om jag inte vägt och fyllt i allt jag ätit. Det har jag däremot tänkt göra den här veckan. Och givetvis fortsätta cykla.
Jag tycks ha fått ett nytt ryggskott och det bästa man kan göra när man har ryggskott är att röra på sig. Så cykeln är ett måste varje dag, det är det enda som hjälper mig.
Dessutom har jag fått ischias i högerbenet också så om läkaren kommer med något trams om att jag är bättre så kommer jag skrika åt honom.

Imorse fick jag även genomgå ytterligare en magnetkameraröntgen. Jag hatar det verkligen. Tunneln är 60cm i diameter, tänk efter, det är inte stort. Och så gör det så otroligt ont att ligga på rygg på den hårda britsen. Det gjorde i alla fall mindre ont den här gången än förra, så det var något positivt.

Både igår och idag har jag mått kasst psykiskt och velat köpa nåt snaskigt. Igår sa jag rätt ut att "jag vill tröstäta" istället för att säga "jag är sugen på....". Det kändes ganska bra och det fick min pojkvän att inte köpa nåt åt mig. Alltid när jag varit på jobbigt läkarbesök på sjukhuset brukar jag köpa bullar och godis på Pressbyrån. Idag tänkte jag först köpa en cola, men efter mycket snack med mig själv köpte jag en cola zero och en juice för att få upp blodsockret. Det kändes också bra, ta ansvar istället för att vara ett offer osv.

Och så vet jag inte vad som kommer hända med min katt. :(

Kommentarer
Postat av: Sara

svara på dagens fråga, behöver åsikter :)

2010-10-18 @ 15:51:53
URL: http://ppiggeliin.blogg.se/
Postat av: Nathalie - Bland hundhår & bebisplaner

Hejsan!



Skulle jag möjligtvis kunna få koden till din bakgrund?



kramis

2010-10-18 @ 16:00:52
URL: http://citymom.blogg,se
Postat av: Nathalie - Bland hundhår & bebisplaner

Tack för koden & tack för beklagandet.



Lycka till med din träning

2010-10-18 @ 16:19:22
URL: http://citymom.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0