Aug. 24, 2011

Jag ringde till ryggrehab idag igen. :P
De hade inte skickat nån kallelse än, men tydligen fattar de inte beslut på bara remissen utan man får alltid komma dit på en fyra timmars bedömningsdag. Det låter väldigt ansträngande. ^^
Antar att det är både fysiska tester och massa prat. Men då vet jag i alla fall att jag ska få komma dit, det är ju bra.

Jag funderar på att köra en kur med shakes igen nu när jag mår lite bättre efter sänkningen med de antidepressiva. Behöver ändå hålla den här dosen ett tag innan jag sänker igen. Jag har inte så mycket de närmsta veckorna, bara tre föreläsningar och så eventuellt tiden till ryggrehab när den nu kommer. De verkar ha lite extra lång väntetid nu efter deras semester så det dröjer väl några veckor till. Ska prata om det med min sambo när han kommer hem. Tydligen var jag inte så klar med mina planer förra gången och han vill vara lite delaktig när jag fattar såna beslut. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0