Håret

Tog mig ork att färga håret idag. Har inte gjort det på några månader för det kändes inte som att man ska ha hårfärg i operationssår. Men det är så tråkigt när utväxtranden växer så tänkte att nu är det nog så läkt att det kvittar. Är bara ett långt rött ärr nu. Så nu är mitt hår rödbrunt igen. Det brukar alltid pigga upp mig lite att få känna mig lite fin. Sen orkade jag inget mera idag.

Inte hört nåt av Försäkringskassan än. Har både mailat och ringt och det finns fortfarande inga planerade utbetalningar på hemsidan. Suck. Jag orkar inte behöva börja krångla med soc och leva som en kyrkråtta igen just nu. Måtte det bli en utbetalning nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0